VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei
közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak
bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt
terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy
virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva
megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt
leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a
mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A
kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét,
leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni
őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a fizetéshez”
gombra.
Vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot * kell választania:
50.000ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez
kattintson a „Rendelés elküldése” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban
a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák,
azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási
költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt,
valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a
webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál,
fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve
módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt
követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra,
hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
Megrendeléseit a nap 24 órájában várjuk! A rendelések feldolgozása
munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Előreutalás esetén a jóváírást követően csomagoljuk és postázzuk a
megrendelt és kifizetett termékeket.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Rendelés elküldése” gomb megnyomása
előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a
rendelés feladását követően egy e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és
(később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén
hívja a honlapon található telefonszámot.
Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra (előreutalás), illetve
utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási
költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a
küldemény kézbesítőjének.
A megrendelt termékeket és az esetleges postaköltséget elektronikusan
számlázzuk, a számlát e-mail-ben küldjük.
Az számlát a szunyogfogo@gmail.com e-mail címről küldjük! (Ha hiányolja a
számlát, kérjük kukkantson bele a „SPAM” mappájába, mert sajnos előfordult
már, hogy valami okból kifolyólag ott landolt a számlánk.)
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal vagy a Magyar
Posta Zrt. (MPL futárszolgálattal) történik. A termék várható szállítási
idejét a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról
lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található
telefonszámon.
Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli
szállításért kérjük hívjon!.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti,
mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a
megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a
megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A
megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy
nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan
mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek
minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják,
utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül
elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve
gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő
által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő
harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék
csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már
megkezdte.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt
ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az
áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az
elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható
állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru
állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen
ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai
kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a
sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az
értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést,
tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti
tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért,
esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét
letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában
marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új”
tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést
követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló
felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés
felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló
között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési
igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes
munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló
ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a
vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés
teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon
értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés
megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat"
menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van
lehetőség rendelésének visszavonására.
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben
kerülhet sor.